هک تلگرام با روشی اصولی و 100% تضمینی !! (بدون شماره و آیدی)

جدیدترین روش های هک تلگرام چیست؟ روش های هک تلگرام: شاید تا به حال با عباراتی مانند هک کردن همسرتان به مدت ۴ دقیقه، هک تلگرام با شماره شناسه یا هک تلگرام با شماره تلفن و ریموت مواجه شده باشید. شاید شما هم یکی از کاربران اینترنتی باشید که این مشکل برای شما بسیار داغ شده و به مشکلی مهم تبدیل شده است و می خواهید در اسرع وقت به راز آن پی ببرید.

حتی ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که اطلاعات گوشی برای شما بسیار مهم است و بخواهید به هر نحوی امنیت اکانت خود را افزایش دهید تا هک نشوید. به هر حال این مقاله برای شماست و پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

این روزها که همه از شبکه‌های اجتماعی در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند و هیچ‌کس به پیام‌رسان‌ها و وبلاگ‌های قدیمی نگاه نمی‌کند، دریچه جدیدی از ارتباط برای مردم سراسر جهان گشوده شده است که بر همین اساس سوالاتی را ایجاد می‌کند. یکی از این سوالات این است که چگونه تلگرام شخصی را هک کرده است؟

جدیدترین روش های هک تلگرام چیست؟


تلگرام یک اپلیکیشن پیام رسان است که اگرچه چند سالی است در ایران مورد استفاده قرار می گیرد و رقبای قدرتمندی مانند واتس اپ دارد، اما توانسته جای خود را در بین کاربران باز کند، حتی فیلتر بودن تلگرام در ایران. این موضوع تاثیر چندانی در استفاده کاربران از این برنامه نداشته است و همچنان پیام رسان مورد علاقه ایرانیان است.

روند استفاده از برنامه را می توان به عنوان یک نمودار افزایشی در نظر گرفت. در این مقاله در مجله Social Media Security به این سوال می پردازم که با چه روش هایی می توان تلگرام شخصی را هک کرد؟ برای این کار باید به گوشی شخص دسترسی داشته باشید یا از راه دور امکان پذیر است؟ ما تعدادی از این راه ها را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید از اکانت تلگرام خود در برابر هکرها مراقبت کنید.

هک تلگرام چیست؟

امنیت اطلاعات و جلوگیری از هک شدن به دغدغه همه کاربران تبدیل شده است. اگر همین الان عبارت هک تلگرام را در گوگل جستجو کنید با وب سایت های زیادی مواجه می شوید که ادعا می کنند نرم افزاری برای هک تلگرام و کنترل حساب ها دارند. یک کاربر بسازید، اما چقدر این جمله ممکن است درست به نظر برسد!

می توانید به وب سایت تلگرام و قسمت سوالات متداول مراجعه کنید، فقط کلمه هک را جستجو کنید تا پاسخ سوال خود را دریافت کنید. تلگرام برای کسانی که بتوانند این برنامه را هک کنند سیصد هزار دلار جایزه در نظر گرفته است که با یک کتاب ساده و حساب سرانگشتی مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان خواهد بود. به نظر شما اگر چنین کاری به سادگی امکان پذیر بود، این کار را انجام می داد. اما چرا کسی به خود زحمت هک کردن تلگرام را بدهد؟

هک تلگرام از سرور آن 99 درصد غیرممکن است و همه نمی توانند این کار را انجام دهند. حتی بزرگ‌ترین هکرهای دنیا هم نتوانسته‌اند این کار را انجام دهند، اما اگر و تنها اگر کسی موفق شود، یک جایزه 300 هزار دلاری از تلگرام دریافت می‌کند و البته نامش تا مدت‌ها در ذهن همه خواهد ماند. اما هک کاربر جریان کاملا متفاوتی دارد.

هک کاربر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در بهترین حالت، فردی که شما را هک کرده است، مادر، پدر یا حتی همسرتان است که می تواند پیام های شما را کنترل کند. البته این یک بهانه است تا دلیل، اما کنترل روابط کودکان یکی از دلایلی است که افراد اکانت تلگرام فرزندان خود را هک می کنند.

دلیل دوم هک افراد از طریق حساب کاربری آنها دلایل شخصی است. دلایلی مانند دشمنی، پول درآوردن یا هر چیز دیگری. به عنوان مثال، شخصی شما را دوست ندارد و تصمیم می گیرد شما را هک کند، اطلاعات شما را بشکند یا حذف کند. یا حتی ممکن است یک هکر بتواند حساب‌ها را هک کند تا از طریق تلگرام به فایل‌ها و مخاطبین یک فرد دسترسی پیدا کند و با قفل کردن آن‌ها یا تهدید کاربر هک شده، کسب درآمد کند.

هک تلگرام از طریق مهندسی اجتماعی

روش هایی برای روش های هک اکانت در

تلگرام روش های هک تلگرام; نمیشه تلگرام رو هک کرد؟

بنابراین با این حساب، هک تلگرام یک توهم و غیرممکن است، اما پاسخ این سوال این است که شما می توانید به تلگرام شخص دیگری دسترسی داشته باشید، اما این به معنای هک تلگرام نیست. زیرا شخصی که اکانت تلگرام دارد باید به شما اجازه دسترسی بدهد. هک تلگرام به دلیل پروتکل های رمزگذاری پیام دو طرفه امکان پذیر نیست اما هک حساب های کاربری در صورت رعایت نکردن نکات امنیتی توسط خود کاربران امکان پذیر است که می توان آن را سهل انگاری کاربران در استفاده از این پیام رسان تلقی کرد. در مطالب قبلی چند روش هک تلگرام را توضیح دادیم. در زیر چند روش مهم که برای هک تلگرام نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد را توضیح خواهیم داد.

اگر می خواهید بدانید که آیا این اپلیکیشن واقعا هک می شود، می توانید مقاله «آیا تلگرام هک می شود؟» را مطالعه کنید.

1. هک سرور اصلی تلگرام

در این مقاله می خواهیم تمامی روش های هک تلگرام را به شما آموزش دهیم و مطمئنا اولین راهی که برای هک اکانت در تلگرام به ذهن می رسد که عملا غیر ممکن است، هک سرور اصلی تلگرام است. تلگرام. اگر موفق به هک کردن سیستم اصلی و سرور اصلی تلگرام شوید، می توانید به تمام اکانت های دنیا، گروه ها و کانال های سراسر دنیا، پیام ها، رسانه ها و به معنای واقعی کلمه همه چیز دسترسی داشته باشید. اما شما یک مشکل دارید. برای این کار به دو چیز نیاز دارید. 1: دانش برنامه نویسی بسیار بالا و 2: معجزه!

امنیت سرور تلگرام به قدری بالاست که خود پل دورف هکرها را به چالش کشیده است تا در صورت امکان سعی کنند تلگرام را هک کنند. در همان سال، زمانی که تلگرام منتشر شد، پل دورف اعلام کرد که هکرها می توانند شانس خود را برای نفوذ به سرور اصلی تلگرام امتحان کنند و اگر کسی موفق شود، 300 هزار دلار نقدی به آنها پاداش می دهد. البته این مبلغ در مقابل امنیت از دست رفته و اعتبار شبکه مجازی به بزرگی تلگرام چیزی نیست.

2. هک تلگرام با حمله انسانی در وسط

یکی از محبوب ترین روش های هک، روش Man in the Middle است. این روش مانند گوش دادن است. تصور کنید که با دوستان صحبت می کنید و ناگهان دو نفر بین شما قرار می گیرند یا از فاصله دور به تمام حرف های شما گوش می دهند. این روش دقیقاً مشابه است. به این ترتیب هکر بین شما و دوستتان قرار می گیرد و به تمام اطلاعات و داده هایی که بین آنها رد و بدل می شود دسترسی دارد.

هک تلگرام با روش واسطه ای

هک تلگرام واسطه خواب

3. استفاده از کیلاگرها کی لاگرها

یکی از انواع بد افزار هایی هستند که بر روی سیستم شما نصب می شوند و تمامی کلیک های انجام شده روی صفحه کلید شما را ثبت می کنند. انجام می دهند و برای هکر ارسال می کنند. این برنامه ها عمدتا برای به دست آوردن رمز عبور افراد در برنامه هایی مانند اینستاگرام و توییتر استفاده می شوند، اما برای هک تلگرام نیز بسیار مفید هستند. بسیاری از اوقات هکرها برای دسترسی به پیام های شخصی و دسترسی به اطلاعات خاصی از طریق آن پیام ها، تلگرام را هک می کنند. به عنوان مثال، شماره کارت یا رمز عبور یا چیز دیگری را که می توانید برای یکی از دوستان یا اعضای خانواده ارسال کنید، ارسال کنید. بنابراین، استفاده از Keylogger یکی از راه‌های نفوذ به تلفن‌های افراد و دسترسی به تمام پیام‌های آن‌ها است.

4. هک تلگرام از طریق RAT

RAT یکی از خطرناک ترین روش ها برای هک پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی است که با استفاده از آن می توانید اکانت تلگرام افراد را هک کنید. RAT مخفف Remote Access Trojan است و در واقع بدافزار و بدافزاری است که روی گوشی مورد نظر شما نصب می شود و به عنوان یک درب پشتی عمل می کند. شما می توانید از طریق این درب پشتی به سیستم یک شخص دسترسی داشته باشید و آن را هک کنید. موش‌های صحرایی معمولاً از طریق ایمیل یا اپلیکیشن و بازی وارد گوشی افراد می‌شوند و شروع به کار می‌کنند. اما چرا RAT یکی از خطرناک ترین روش های هک محسوب می شود؟ در اینجا برخی از دلایلی وجود دارد که چرا RAT یک روش خطرناک برای هک است.

معمولا به صورت نامحسوس روی گوشی افراد نصب می شود.

پس از نصب در دستگاه، وارد دستگاه های دیگر شده و آنها را آلوده می کند.

سیستم قربانی به طور کامل نظارت می شود.

می توانید از آن برای وارد کردن ابزارهای مختلف مانند Key Logger یا ویروس ها در گوشی قربانی استفاده کنید.

اگر بتوانید RAT را در گوشی قربانی خود وارد کنید، می‌توانید به تمام چت‌های او در تلگرام، واتس‌اپ یا سایر شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشید و تماشا کنید.

بخوانید: "هک تلگرام بدون دسترسی به شخص"

5. جعل به شما دسترسی پیدا

می کند. اطلاعاتی مانند یک آدرس IP با آدرس مک شما که باعث شهرت شما در دنیای اینترنت می شود. این اطلاعات را روی گوشی شما ثبت می کند و سپس سعی می کند وارد شوید. کد تایید هم به گوشی شما و هم به گوشی او ارسال می شود و می توانید از آن برای دسترسی به تلگرام خود استفاده کنید. جعل یکی از روش هایی است که در گذشته بسیار خطرناک تلقی می شد، اما امروزه کمتر امکان هک اکانت تلگرام وجود دارد.

تلگرام جعلی تلگرام

6. برنامه هک گوشی اندروید SPY24

در روش اول، هکر بدون اطلاع شما نرم افزاری را روی گوشی شما نصب می کند که لزوما آیکون یا عنوانی ندارد که بتوانید آن را بفهمید. بلکه می تواند یک بازی رایگان، ارتقاء عضویت در کانال تلگرام یا بسیاری از عناوین مشابه دیگر باشد. این فایل ها مخفیانه وارد گوشی شما می شوند و دیگر برای شما قابل مشاهده نیستند.

حتی ممکن است یک وب سایت در مرورگر تلفن همراه خود، یک پاپ آپ یا پاپ آپ یا بدافزار دیگری که ما متوجه آن نمی شویم، مشاهده کنید. برای جلوگیری از این امر و بررسی اپلیکیشن هایی که روی موبایل شما نصب شده اند، می توانید به تنظیمات و سپس به مدیریت اپلیکیشن مراجعه کرده و از آنجا لیست اپلیکیشن هایی که روی گوشی شما نصب شده اند را مشاهده کنید و در صورت مشاهده موارد مشکوک. آن را حذف کنید.

اگر به دنبال برنامه هایی در این زمینه هستید می توانید به مقاله معرفی اپلیکیشن های هک تلگرام نیز مراجعه کنید.

7. فیشینگ برای تلگرام

فیشینگ فرآیندی است که با هدف به دست آوردن اطلاعات محرمانه مانند رمز عبور، اطلاعات حساب بانکی و ... انجام می شود به طور کلی هکر سعی می کند صفحه ای را که کاربران در آن اطلاعات خود را وارد می کنند و کاربری که در آن وارد می شود جعل کند. از این مشکل آگاهی کامل دارد، اطلاعات خود را در زمینه های مختلف وارد می کند. در واقع مصرف کننده نمی داند چه چیزی در انتظارش است. حملات فیشینگ معمولاً به شکل پیام‌های متنی، تماس‌های تلفنی، برنامه‌ها، ربات‌ها و بدافزارها هستند. گاهی اوقات حملات فیشینگ با ارسال یک پیام متنی حاوی یک کد 5 رقمی انجام می شود. در این صورت دو اتفاق می تواند بیفتد و هر دو تقریباً یک راه حل برای بازگردانی اکانت تلگرام شده دارند:

حالت اول،

هک هکر بی صدا و نامحسوس وارد تلگرام شما می شود، با دوستان یا آشنایان شما صحبت می کند و به سرعت مکالمات را قطع می کند. پاک می کند و هیچ ردی باقی نمی گذارد که با دیدن عبارتی که وارد می کنید بتوانید آن را ببینید.

برای فعال کردن این کار باید به قسمت تنظیمات تلگرام بروید.

به قسمت Privacy and Security رفته و سپس Active Sessions

روی End All Other Sessions کلیک کنید و در نهایت وارد تب

اپلیکیشن تلگرام شوید. بیرونش کن

جلوگیری از هک تلگرام

حالت دوم

هکرمی تواند یک کد امنیتی یا رمز عبور تعریف کند و دسترسی شما را به اکانت تلگرام محدود کند که خطرناک تر است. اگر این اتفاق بیفتد، فقط می توانید پیام های خود را در قسمت اعلان مشاهده کنید و برای حل این مشکل باید این مراحل را دنبال کنید. اگر دستگاه شما اندروید است:

تنظیمات -> برنامه ها -> دانلود -> تلگرام -> پاک کردن داده ها

و اگر از iOS استفاده می کنید:

تنظیمات -> عمومی -> استفاده -> نمایش همه برنامه ها -> تلگرام -> حذف برنامه

بعدی حذف و نصب مجدد برای شما یک پیامک حاوی کد ورود ارسال می شود

که باید آن را وارد کنید و رمز عبور را در اینجا وارد کنید. کافی است بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید در این مرحله ایمیل خود را وارد کرده و کد 6 رقمی به ایمیل شما ارسال می شود. البته به محض اینکه دوباره وارد تلگرام خود شدید، مراحل ذکر شده در مورد قبلی را انجام دهید و چهره را از اکانت خود حذف کنید. البته برای جلوگیری از این مشکلات توصیه من به شما این است که چک تلگرام را در دو مرحله فعال کنید.

8. روش SS7 (SS7)

یکی از روش هایی است که در آن یک هکر مستقیماً سیستم ارتباطی شما و دوستتان را هک می کند و از این طریق می تواند به حساب کاربری و مخاطبین شما دسترسی پیدا کند. وقتی یک هکر شما را به این طریق هک می کند، اگر با حساب شما برای شخص دیگری پیام ارسال کند، دو چت مختلف با نام و شماره شما در گوشی دوستان شما ظاهر می شود. انگار اکانت شما کپی شده است. در ویدیوی کوتاه زیر نشان دادیم که روش هک SS7 در تلگرام چگونه است و چگونه کار می کند.

9. مهندسی اجتماعی; یک راه ایمن برای هک

مهندسی اجتماعی یا هنر کلاهبرداری یکی از خطرناک ترین روش های هک است که بسیاری از قربانیان تاکنون از آن استفاده کرده اند. در واقع مهندسی اجتماعی یکی از مهم ترین بخش های هک دیگران است که باید در بسیاری از روش های هک از آن استفاده کنید. مهندسی اجتماعی یکی از دروسی است که در جامعه شناسی و ... تدریس می شود. مهندسی اجتماعی علمی است که در آن می‌توانید از ارتباطات برای متقاعد کردن افراد برای دادن اطلاعاتی که می‌خواهید یا انجام کارهایی که می‌خواهید استفاده کنید.

این علم در دهه 80 وارد عرصه امنیت شد و از آن زمان بسیاری از روش های هک به آن وابسته شدند. اگر در تمام روش های بالا دقت کرده باشید، به مهندسی اجتماعی نیاز دارید تا فرد را فریب دهد تا برنامه مورد نظر شما را روی گوشی شما نصب کند یا آنچه شما می گویید انجام دهد. برای یادگیری بخش ها و روش های مختلف مهندسی اجتماعی می توانید به مقاله مهندسی اجتماعی چیست مراجعه کنید. در FOX24; مجله امنیت فضای مجازی را ببینید.

هک با برنامه جعلی

10. استفاده از برنامه های جعلی و جعلی

با شما در مورد فیشینگ صحبت کردیم. فیک صفحه ورود و روش های مورد استفاده برای هک شبکه های اجتماعی مختلف. اما فیشینگ راه دیگری برای کارهایی است که برنامه نویسان خوبی هستند تا تلگرام شما را هک کنند. هکر می تواند یک برنامه ویژه برای تلگرام بنویسد و در اختیار شما قرار دهد. برای مثال برنامه ای به نام تلگرام گلد بنویسید و آن را به صورت تلگرام نامحدود ارائه کنید و فریب آن را بخورید و آن را نصب کنید. اما این برنامه در اصل یک برنامه کپی تلگرام جعلی است که هکر به اطلاعات شما که استفاده می کنید دسترسی دارد. این روش نیز یکی از روش های خطرناک برای هک تلگرام شماست.

11. تلگرام دسکتاپ

یکی از کاربردی ترین و موثرترین قابلیت های تلگرام برای طرفداران و کاربرانش تلگرام برای کامپیوتر است که تلگرام دسکتاپ نام دارد و شما آن را روی کامپیوتر خود نصب می کنید و می توانید تلگرام را به کامپیوتر خود ارسال کنید. دسترسی به مردم تنها کاری که باید انجام دهید این است که در لحظه ورود گوشی آن شخص را همراه داشته باشید و کد تایید را خیلی راحت وارد کنید که به شما امکان دسترسی به اکانت شخص را می دهد.

12. استفاده از تلفن شخصی

ساده ترین و در عین حال سخت ترین راه تا پایان است. هک کردن فقط به معنای فشار دادن کلیدهای صفحه کلید در پشت کامپیوتر و نوشتن کدهای رنگ سبز عجیب و غریب در پس زمینه سیاه نیست. هک یعنی نفوذ! به سادگی برداشتن یک تلفن شخصی و باز کردن تلگرام او و خواندن یا ارسال پیام برای دسترسی به آنها نیز یکی از روش های هک است.

تلگرام هک تلگرام

چگونه ما می دانیم که تلگرام ما هک شده است؟

تلگرام قابلیتی دارد که به شما می گوید چند دستگاه در یک زمان به حساب شما متصل هستند. این بخش را می توانید در آدرس زیر پیدا کنید.

منو -> تنظیمات -> حریم خصوصی و امنیت -> جلسه فعال

یکی از مواردی که در این بخش وجود دارد این است که باید مراقب باشید تا با چندین دستگاه به حساب خود متصل شوید! به عنوان مثال، اگر با لپ تاپ یا رایانه خود به یک حساب کاربری متصل هستید، این بخش دو دستگاه را به شما نشان می دهد. اما اگر تعداد دستگاه های متصل به اکانت شما بیشتر از تعداد دستگاه هایی است که از طریق آنها به تلگرام وصل شده اید، باید تمامی دستگاه ها به جز گوشی خود را از این قسمت حذف کرده و مشکل هک خود را برطرف کنید. اگر کد یا IP6v را در رایانه خود می دانید، می توانید آن را ذخیره کنید. با این حال، اگر این اتفاق افتاد، توصیه می‌شود همه دستگاه‌ها را از جلسه فعال حذف کرده و دوباره وارد شوید و رمز عبور یا رمز عبور حساب خود را در اسرع وقت تغییر دهید.

آیا راهی برای گزارش هک تلگرام ما وجود دارد؟

تلگرام برای حل مشکل هک شما در قسمت پشتیبانی فرمی قرار داده است که از طریق آن باید هک شدن حساب خود را گزارش دهید. در این مواقع تلگرام مواردی مانند شماره موبایل و ایمیل شما را بررسی می کند. در صورتی که هکر اطلاعات اکانت را تغییر دهد، یک ایمیل یا پیامک حاوی کد 4 رقمی به تلفن همراه شما ارسال می شود که باید در مدت زمان مشخصی در اکانت تلگرام وارد شود. خودت باش

قسمت بالا توضیح می دهد که چگونه یک هکر می تواند سعی کند حساب شما را هک کند، بنابراین بهتر است ابتدا بدانید که چگونه وارد اکانت تلگرام خود شوید تا بتوانید راهی برای بازیابی اکانت تلگرام خود پیدا کنید.

اکانت تلگرام خود را بازیابی کنید اکانت تلگرام خود را بازیابی کنید!

آیا امکان بازیابی اکانت تلگرام وجود دارد؟

زمانی که شخصی غیر از شما به حساب شما دسترسی داشته باشد همیشه راهی برای بازگرداندن حساب من وجود دارد. البته برای رهایی از این وضعیت موارد زیادی وجود دارد که باید رعایت کنید و برای انجام آنها باید فاکتور سرعت را نیز به این موارد اضافه کنید.

اگر در وهله اول حساب خود را بازیابی نکنیم، هکر ممکن است بتواند به طرق مختلف از ما سوء استفاده کند. به عنوان مثال ممکن است در ازای عدم به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی یا مکالمات شما با مخاطبین تلگرام شما درخواست پول کند! یا موارد دیگری که ممکن است برای دوستان و آشنایان شما اتفاق افتاده باشد. به یاد داشته باشید که برنامه هایی که در وب سایت هایی با این عنوان می بینیم صرفا تبلیغاتی هستند. و حتی اگر چنین برنامه هایی را نصب و استفاده کنید، ممکن است حریم خصوصی دستگاه و حساب تلگرام شما به خطر بیفتد.

در مقاله چگونه اکانت تلگرام هک شده را بازیابی کنیم می توانید اکانت تلگرام خود را به روش های مختلف بازیابی کنید. اما آخرین راه حل شما معمولا می تواند این باشد که از طریق قسمت پشتیبانی تلگرام به تیم پشتیبانی تلگرام اطلاع دهید تا شرکت بتواند مشکل شما را حل کند و حساب شما را بازیابی کند.

در این مقاله در مجله تامین اجتماعی سعی کردیم روش های مختلف هک تلگرام را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به خوبی با آن ها آشنا شوید و نحوه مقابله با آن را بیاموزید.

سوالات متداول

آیا تلگرام هک می شود؟ آره؛ اصولا هیچ شبکه اجتماعی در دنیا قابل هک نیست و احتمال هک تلگرام به اندازه احتمال هک سایر شبکه های اجتماعی است.

چرا تلگرام را هک کنیم؟ هک کردن حساب کاربری در تلگرام معمولا به دو دلیل انجام می شود. یک اخاذی و کسب درآمد و دو کنترل و نظارت بر فرزندان و بستگان چیست

فیشینگ؟ فیشینگ نوعی تله است که کاربر با پای خود وارد صفحه ما شود و به جای ما نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کند.

آیا می توان ثابت کرد که تلگرام ما هک شده است؟ بله، در قسمت Active Session می توانید از این موضوع مطلع شوید.

"پیام مهم"

با سلام و احترام به اطلاع می رساند: فعالیت تیم کارشناسان و متخصصان صرفا جهت آموزش و اطلاع رسانی اقدامات پیشگیرانه جهت افزایش سطح آگاهی و امنیت کاربران شبکه های اجتماعی و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به داده های شما در سیستم هک کامپیوتری (هک) ) و این مجموعه هیچ گونه خدماتی را با هدف ادعای هک، مسئولیت و عواقب ناشی از آن تحت هیچ شرایطی و تحت هیچ شرایطی نمی پذیرد. امیدواریم مطالعه مستمر سرفصل های آموزشی و پیگیری آن ها اگرچه مفید باشد، اما راهی مطمئن و مطمئن برای ارتقای امنیت و افزایش میزان پیشگیری و تهاجم به مناطق شخصی و شخصی شما باشد.

هدف شما آرامش خاطر شما هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی و کمک به محافظت از داده هایی است که در فضای مجازی به اشتراک می گذارید.

با احترام مجدد